دوره آموزش منطق
سخنرانی‌ها و همایش‌ها

سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم

تجلیل از برنامه معرفت

تجلیل از دکتر دینانی در جشنواره تلویزیونی جام جم؛ در مراسم پایانی سومین جشنواره جام جم، ۷۰ نفر از برگزیدگان شش بخش پویانمایی، فیلم‌های تلویزیونی، سریال، مستند،‌ برنامه‌های گفتگو محور و بین الملل این جشنواره معرفی شدند. همچنین در این مراسم از ۱۰ هنرمند پیشکسوت تلویزیون هم قدردانی شد. دکتر دینانی که از سال ۱۳۸۷ در برنامه تلویزیونی (معرفت) طلایه‌دار فلسفه در کشور هستند، از ایشان هم تجلیل به عمل آمد.

دکتر ضرغامی، ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بیانات خود در معرفی این حکیم عالی‌قدر گفت: استاد دینانی واقعاً تبدیل به یک چهره استثنائی در حوزه خودشان شده‌اند که خیلی‌ها واقعاً، تحمل اینکه یک هفته برنامه ایشان نباشد و سخن نغز و شیرین ایشان را نشنوند تحمل نمی‌کنند.

فلسفه امر مشکلی است. شما نگاه کنید در یک امر مشکلی مثل فلسفه که شخصیتی مثل آقای دینانی، همه فلسفه را در توان و ظرفیت عظیمی که دارند، هضم کرده‌اند و حالا به مردم فلسفه می‌گویند. چقدر شیرین! چقدر شیرین! فلسفه از سخت‌ترین موضوعات است. فلسفه موضوع غامض و پیچیده‌ای است. خیلی‌ها هم که به فلسفه علاقه داشتند و وارد شدند به خاطر سختی‌هایی که فلسفه داشت رها کردند.

مطالب مشابه

وقتی که آقای دینانی صحبت می‌کنند، خواص و عوام، با هر طرز فکر و با هرنگرشی می‌نشیند و فلسفه‌ای که آقای دینانی دارد می‌گوید که عین توحید و خداشناسی و هدایت همه مردم است و باعث شادابی جان‌ها می‌شود استفاده می‌کند. آیا همه می‌توانند این کار را بکنند؟ آیا هر کسی هم که علم فلسفه را دارد می‌تواند این کار را بکند؟ نه! لذا باید قدر بدانیم

سپس و در انتهای سخنان جناب دکتر ضرغامی، با اهدای لوح از جناب آقای دکتر دینانی و دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی تقدیر به عمل آمد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

کانال تلگرام دکتر دینانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا